30. juni 2014

Blogger of the Month


Det er ikke fordi jeg ikke vil lave et indlæg omkring månedens favoritter, men de sidste to måneder har mine favoritter enlig været det samme, og efter som jeg allerede har blogget om dem i tidligere indlæg, syntes jeg ikke det var nødvendigt at gøre det igen.
Så derfor tænkte jeg at jeg i stedet ville dele mit favorit look, fra en af de mode blogs jeg læser. Dette er uden tvivl det look jeg har været vildes med i denne månede. Lina Assayed som har bloggen theboogiemonsterr.co.uk, ”vandt” med dette look fra den 11.juni. syntes at looket er virkelig fedt, og syntes hendes personlige stil er rigtig fin.

Hele sommeren. Nærmere bestemt hele juli, blogger jeg hver dag. Hvilket jeg virkelig håber jeg kan holde, det bliver bestemt lidt af en test, når det nu er sommer og der sker en masse spændende ting.
For at der er en masse blandet ting på bloggen i juli månede har jeg fundet på et par helt nye typer af indlæg. Så som Makeup Monday, som jeg allerede har lavet det første indlæg af, du kan finde det her. Der ud over vil jeg hver anden fredag, have indlægget follow me Friday, som jeg har lavet et par gange før, for en del tid siden.  Derud over vil jeg hver måned have en blog anbefaling til jer, til en af de mange blogge som jeg syntes er værd at følge, og som i måske ikke kender.  I denne månede startede jeg også indlægget Home decor on a budget, som selvfølgelig vil blive et fast indlæg hver månede her på bloggen. Der ud over vil der være en masse andre forskellige ting.

Translation// It's not that I do not want to make a post about my monthly favorites, but the last two months, my favorites have been the same, and I have already blogged about them in previous posts, so I thought it wasn’t really necessary to do it again .
So I thought that, I would rather share my favorite look, from one of the fashion blogs I read. No doubt this is the look I've loved the most this month. Lina Assayed who blogs on theboogiemonsterr.co.uk, "won" with this look from the 11th of June. I think that this look is really cool, and I think that her personal style is really amazing.

All summer. Specifically July, I’m going to blog every day. Which I really hope I can keep, its definitely a bit of a test, because it’s summer and there is a lot of things happening.
To mixed things up, and to have as many different types of blog posts on the blog in July. I have come up with some new, types of blog posts. Like Makeup Monday, I already posted the first post, you can find it here. Every other Friday, the post, follow me Friday will be on the blog, I've made it a few times before, a long time ago. I will also have a blog recommendation, for you guys, to one of the blogs I’m following, and one you guys might not know already. This month I also started the post, Home decor on a budget, which of course will be a permanent post every month. There will also be a lot of other different things.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...