26. juni 2014

Wanted Thursday

 


I dag er min onsdags ønsker, torsdags ønsker, for jeg glemte at det var onsdag i går, men her er mine Nelly udsalgs favoritter. Alt sammen ting jeg virkelig gerne ville have, og så er det bare lækkert når tingene er på udsalg. Jeg elsker udsalg, og der er udsalg så mange steder, og der er så mange lækre ting på tilbud, at man kan købe sig fattig. Jakken er uden tvivl, mit største Nelly ønske, problemet er bare at den ikke er der i min størrelse lige nu, måske en dag.

Har i nogle udsalgs favoritter/ ønsker?

Translation// Today my wanted Wednesday,  is wanted Thursday, because I forgot that it was Wednesday yesterday, but this, is my favorites sales items on Nelly.com. I really want all these things, the jacket is without a doubt, my biggest wish on the Nelly website, the problem is, that’s it’s not available in my size right now,  maybe one day. The summer sales have started, and there are so many things I really would like to buy, from so many different online shops.


Do you have any sales favorites / wishes?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...