20. juni 2014

New Look Haul



Her i sidste månede købte jeg et par ting på new look, det var ikke meget, kun et par små ting, som jeg ikke syntes at jeg kan leve uden. Eller det kan jeg sagtens, men nu bor de altså her hjemme hos mig. Cut out boots er ikke en nyhed, men jeg har længe gerne ville have et par der var blanke, og da jeg for længe siden kiggede på dem her, var de der ikke i min størrelse, men det var de nu, også på tilbud, til halv pris. T-shirten blev jeg virkelig nød til at eje, Harry Potter nørden i mig, faldt bare for den.

Translation// Last month I bought a few things on new look, just a couple of small things, that I thought I couldn't live without. The cut out boots are not a new thing, but for a long time, I have wanted a pair of shiny cut out boots. I found these a long time ago, but they didn't have them in my size, but now they did, and they were on sale, at half the price. The T-shirt, wauu, the Harry Potter nerd in me, just had to own it.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...