16. juni 2014

DIY: Decor



Er i gang med et lille kreativ projekt. Jeg ved ikke helt om det bliver som jeg gerne vil have det, men nu prøver jeg. Jeg fik dette skateboard da jeg var omkring 5 år tror jeg, og det har bare lagt hjemme ved mine forældre. Så nu har jeg snuppet det med hjem, malet det hvid på bagsiden, og så vil jeg male et billede på det, og forhåbentligt ender det som jeg havde tænkt det skulle.


Translation// I’m working on a small creative project. I don’t know if it's going to end up looking like i want it to, but I’m hoping and I’m going to try. I got this skateboard when I was about 5 years old, I think, and it has been at my parent’s house all these years. So I brought it home, painted it white on the back, and then I'll paint a picture on it, and hopefully it's going to end up, looking good.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...