20. marts 2014

Asos Haul, pt 1.





Har i denne måned bestilt en del ting på asos, faktisk då meget, at jeg syntes at det var bedst at dele det lidt op. Jeg har shoppet jakker til foråret, og andre gode ting til når vejret bliver lidt bedre, selvom jeg allerede nu kan bruge meget af det.

Jeg syntes at kjolen med løve hovederne er så fin, så den måtte jeg bare eje.  Det samme gælder for solbrillerne, syntes bare at de er super fede. Jeg har længe gerne ville have en ternet nederdel, så er super glad for at jeg bestilte den her. Og jakken, ja den syntes jeg bare er fantastisk, er vild med at den har ”læder” ærmer, og er sort og rød ternet.

Translation// This month I ordered a few things on asos, in fact so many things, that I thought it was best to split it up a bit. I have been shopping jackets for spring and other good things, for when the weather gets a little better, I can already use most of it, which is really nice.


I thought the dress with lion heads was so pretty, so I just had to own it. The same goes for the sunglasses, just thought that they were super cool. I really wanted a tartan skirt, so I just had to get this one. And the jacket, is just amazing, love that it has "leather" sleeves, and a black and red plaid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...