15. marts 2014

Missguided Haul



En lille haul, på bloggen, en meget lille en. For en uges tid siden, var jeg inde på missguided og kigge, og fandt lige et par ting jeg syntes jeg manglede, hvilket jeg nok ikke rigtig gjorde. Men nu er de her altså, jeg er super glad for mine sko, syntes de er super fine. Og så kan man jo altid bruge et par huer mere, også selvom vinteren er ved at forsvinde.


Translation// I have a small haul for you guys today, a very small one. I made an order, on missguided a while ago, because I just needed this stuff, or maybe I didn’t but I got it anyway. I really love the boots, they are so cool. I also got a couple of hats; I can always use more hats, even though the winter has ended. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...