8. marts 2014

New Shoes



To dage i træk med indlæg om sko, men hvis du er lige så vild med sko som mig, så gør det nok ikke noget. Jeg blev altså nød til at dele disse sko med jer i dag. Jeg er virkelig glad for dem, og kan ikke vente med at få dem brugt. Jeg faldet for et par Jeffrey Campbell sko, for længe siden, som ligner dem her en hel del, dem her er dog en hel del billigere. Du kan se mit indlæg om de rigtige Jeffrey Campbells her.


Translation// Two days in a row, with a blog post about shoes. But if you love shoes like me, you probably don’t mind. I just had to share these shoes with you today, I just love them, and I can’t wait to use them. I fell in love with a pair of Jeffrey Campbell's a while ago, and these kind of look like them, but they are a lot cheaper. You can se my blog post about the real Jeffrey Campbell’s here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...