26. marts 2014

DIY: Bookmark





Et DIY igen, det her er lidt et hygge projekt. Jeg ville gerne have et bogmærke, som ikke kunne falde ud af min bog, hvis jeg skulle have den med rundt, derfor lavede jeg dem her. Jeg lavede to ”skiver” i pap, med et huld i midten, og her vikler man så garnet om. Når man er færdig, klipper man garnet op, inde mellem de to ”skiver” og så binder man en snor omkring, og så har men en fin lille pompom. Jeg har valgt et binde pompom'en fast i en papirklip, så den sidder ordentlig fast på siderne i bogen, og nu kan jeg uden problemer tage min bog med alle vejene.


Translation// A little DIY again, this is a little fun project. I wanted a bookmark, that couldn’t fall out of my book, if I were to take it around with me, so I made these. I made two "wheels" out of cardboard, with a hole in the middle. You just wrap the yarn around the “wheel”. When you are finished, you cut the yarn, in between the two "wheels" and then tie a string around, and now you have a nice little pompom. I tied the pompoms to a paper clip, and now I can take my book around with me, without the bookmark falling out.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...