6. marts 2014

Empty Products

 Cool Cos, Consealer:  
                                                                                                                                                                   
Det er ikke den bedste eller den værste consealer jeg har brugt, men den forsvinder hurtigt, hvilket jeg lidt syntes er et problem. Samtidig dækker den ikke så godt, men hvis du ikke har meget at dække, så er det måske et produkt for dig.


Translation// It is not the best or the worst consealer I have used. It disappears quickly, which is a problem for me. At the same time it does not cover as well, but if you don't have alot to cover, so it may be a product for you.

 E.L.F, Flawless Finish Foundation:    

Uden tvivl, den foundation der passer min skin tone bedst, og så har den den helt rigtig dække evne, jeg har efterhånden tømt 3 eller 4 af dem her, så hvis du har lys hud, og leder efter en foundation som ikke dækker for meget, men nok til at man får en fin og ensartet hud tone, så skal du prøve denne.


Translation// Without a doubt, the foundation that matches my skin tone best, it has just the right coverage. If you have fair skin, and are looking for a foundation, that does't cover too much, but just enough, to give you an even skin tone, you must try this.

 Schwarzkopf Gliss, Hair Repair:

Jeg burger den her sammen med min wet børste, som jeg har skrevet et indlæg om her, og mit hår er meget lettere at rede ud, og det er også mindre elektrisk, efter jeg er begyndt at bruge den her.

Translation// I use this with my wet brush, which I have written a post on here. My hair is much easier to comb out, and it's not as electric as it use to be, before I started to use this.

 The Body Shop, Tea Tree Facial Wash:           

Jeg bruger dette produkt til at rengøre mine makeup pensler i, da det dræber bakterier, og jeg har allerede købt en ny, da jeg er virkelig glad for dette produkt, og kan uden tvivl anbefale det, hvis du mangler noget til at rengøre dine pensler i.


Translation// I use this product to clean my makeup brushes, because it kill germs. I'm really pleased with this product, and can certainly recommend it to you, if you need anything to clean your brushes with.

 E.L.F. High Definition Powder:              

 Jeg er enlig super glad for dette produkt, jeg kan bedst lide at bruge en pudder, uden farve, når jeg bruger foundation. Jeg syntes at denne gør et fin job, og den efterlader ikke huden vild pudderet, hvilket der jo ikke er nogen der ønsker.


Translation// I'm super happy with this product, I prefer to use a powder without color, when I use foundation. I think that this one, does a good job, and it does not leave your skin looking powdery.

Maybelline, The Falsies Mascara In Waterproof:     

Jeg bruger denne mascara, oven på min Rimmel mascara. Den gør ikke vidundere for mine små vipper, men det er der nu ikke noget der gør. Den gør til gengæld at min mascara bliver på vipperne, selvom det er dårlig vejr, og det er vel det vigtigste.


Translation// I use this mascara on top of my Rimmel mascara. It does not do wonders for my short lashes, but nothing does. But my mascara stay on my lashes, even in bad weather, and that is the important thing.

______________________________________________________________________________________________________________________


Jeg ville gerne finde på en ny type indlæg her på bloggen, så jeg har bestemt mig for at vise jer mine tomme produkter, og give jer min mening om hvert produkt. Mit første indlæg, bestod af disse produkter, og jeg kan uden tvivl anbefale det meste af det, det eneste jeg nok ikke ville købe igen, er Cool Cos consealeren, da den ikke virkede for mig, men hvis du ikke har meget der skal dækkes, fungere den måske for dig.


Translation// I want to introduce you to a new type of blog post; I want to show you my empty products, and give you my opinion on them. I’m really happy with everything, and I would buy most of it again, the only thing I would not buy is the Cool Cos consealer, it just doesn’t work for me. But other than that, I would recommend the rest of the products to you guys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...