21. marts 2014

Asos Haul pt 2.

 




Som jeg nævnte i indlægget i går, så har jeg bestilt en del ting på asos i denne måned, så her er anden del af min asos haul, har du ikke ser det første del, kan du finde den her. Jeg har shoppet jakker til foråret, og andre gode ting til når vejret bliver lidt bedre, selvom jeg allerede nu kan bruge meget af det.

Den her denim jakke, er lige mig, syntes det er så fedt, at den har de hvide striber og teksten. Kjolen er en af de ting, man kan bruge både til dage hvor man ikke lige orker noget, og til de dage men gerne vil være lidt finere. Den sorte forvaskede kjole, er så rar at have på, og så kan den styles på så mange måder. De hvide sko, er så fine, og er bare perfekte, til når vejret bliver bedre

Translation// This month I ordered a few things on asos, this is the 2 part, of the haul, if you haven’t seen the first par, you can se it here. I have been shopping for spring; the weather is getting a little better, so I can already use most of it, which is perfect.


The denim jacket, is just perfect for me, think it's so cool, with the white stripes and text. The dress is one of the things, you can use on days when you just don't want to do much, and for those days you want to dress up. The black acid wash dress is so comfortable, and it's easy to style. The white shoe is so cute, and is just perfect for when the weather gets better

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...