19. marts 2014

The Biker Jacket



Jeg havde faktisk et rigtig forårs indlæg, jeg gerne ville have lavet til jer i dag, men efter som at det her hvor jeg bor, er mørkt og regner, syntes jeg måske ikke at der var så meget forår over det i dag. Så i stedet vil jeg vise jer min nye ”skin jakke” den er fra H&M’s herre afdeling, og jeg er super glad for den. Jeg har længe ledt efter en læder jakke, som var lidt stor i det, og en smule mere biker, ind dem jeg har i forvejen. Så da jeg så den her, blev jeg så glad.  Så hvis jeg skal bevæge mig uden døres i dag, ville jeg nok tage den på, jeg er dog mest fristet til at blive inde, og nyde min regnvejrs dag.

Den har den perfekte længde, og størrelse, så det kan altså godt betale sig at gå en tur igennem herre afdelingen en gang imellem.

Translation// I had a blog post prepared for you guys today, a nice spring inspired one.  But where I live, it’s raining and dark out today, so there is not really any reason for a spring post today. So instead I’m going to show you, my new "leather jacket" it is from H & M's men's department, and I'm super happy with it. I have been looking for a leather jacket, which is a bit bigger in the fit, and a bit more biker, then the ones I already have. So when I saw this, I was so happy. If I have to go outside today, I'd probably put it on, however, I'm most tempted to stay inside and enjoy my rainy day.

It has the perfect length and size, so it definitely pays of, to walk through the men's department once in a while. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...