29. marts 2014

Tattoo Inspiration


Tatovøren der lavede min sidste tatovering, gjorde et virkelig godt arbejde. Så hun har tegnet en ny tatovering for mig. Og jeg skal under nålen den 3 april, og jeg er så spændt, kan ikke vente med at se den. Så mens jeg venter, er her lidt inspiration til jer.

Translation// The tattoo artist that did my last tattoo, did a good job, so she has drawn up a new tattoo for me. And I’m going under the needle on the 3 April, and I’m so excited, can’t wait to see it. So while I’m waiting, here is a little inspiration for you guys.

_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________

Jeg har længe gerne ville lave bloggen lidt om, men har ikke helt vist hvilket udtryk jeg skulle gå efter. Bloggen har altid haft et ret minimalistisk look, men jeg ville gerne have at det blev endnu mere simpelt og ren at se på. Så derfor har bloggen fået et nyt ”banner”, jeg håber i kan lide det. Der ud over er det hele hold i de hvide og sorte farver, for igen at give bloggen så ren et udtryk som muligt. Derudover har bloggen fået en ny skrifttype, for at den stadig har lidt personlighed.

Translation// For a long time, I have wanted to give the blog, a new look. But I didn’t really know what I wanted it to look like. The blog has always been fairly minimalistic, but I wanted it even more simple and clean. So I made a new "banner" for the blog, I hope you like it. Everything is kept in white and black colors, again to give the blog a clean look. To give the blog a bit of personality I changed the font, just to give it a little life.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...