22. april 2014

Home Decor: New life




En af de ting jeg har bøvlet med, og som er en del af skylden til at jeg har været fraværende er, at jeg har kigget efter et nyt sted at bo. Og jeg har endelig fundet et rigtig fin sted at bo, og jeg flytter snart. Jeg glæder mig meget, til at komme hjem til mine venner og min familie igen.

Så jeg bruget meget tid på, at ryde op i alle mine ting. Og jeg har bestemt mig for at give denne lille fyr, nyt liv, og jeg er enlig rigtig glad for resultatet, og tror at den kommer til at se rigtig fin ud i den nye lejlighed.

Translation// One of the things I have been fighting with, the last couple of weeks, is finding a new place to live. And I've finally found a really nice place, and I'm moving soon. I am very happy to get back to my home town, home to my friends and my family again.


I use a lot of time, cleaning out all my stuff. And I've decided to give this little guy, new life, and I'm very pleased with the result, and I believe that it will look really nice in the new apartment.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...