18. april 2014

My new Tattoo



Jeg har været væk fra bloggen i noget tid nu, da jeg har haft så mange ting at se til. Men det hele er ved at falde på plads nu, så nu har jeg meget mere overskud til at lave alle de ting jeg rigtig godt kan lide at lave.
Men i den tid jeg har været væk fra bloggen, har jeg fået lavet min nye tatovering. Hvis du følger mig på Instagram har du nok allerede set billeder af den, man hvis du ikke følger mig på Instagram, får du lige et par billeder her. Jeg er super super glad for den, og den er snart helet.


Translation// I've been away from the blog for some time now, and in that time, I have gotten my new tattoo. If you follow me on Instagram, you might have already seen some pictures of it, but if you don’t follow me on Instagram, I just wanted to show you a couple of pictures of it here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...