21. april 2014

New Look Haul




Det er første gang jeg har bestilt noget på New look, men jeg kan klar anbefale hjemmesiden, hvis du ikke kender den. Kvaliteten af varene er fin, i forhold til priserne. Så syntes uden tvivl at det er nogle gode køb, og faktisk også lidt af et kup.
Jeg er rigtig glad for mine køb, især støvlerne. Jeg ved godt de er vilde, men det er nu engang, den type sko/hæle jeg godt kan lide.

Translation// This is the first time I've ordered something on New look, but I can definitely recommend the website, if you don’t know it. The quality of the stuff is fine, compared to the prices. I think that it’s a good buy, and actually a bit of a bargain.

I am very happy with my purchase, especially the boots. I know they are a bit wild, but that is the type of shoes / heels I like.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...