25. april 2014

What's on my face.





Dette er en ny type indlæg, jeg tænkte kunne være noget jeg gerne vil arbejde mere med i fremtiden. Det er et indlæg om de produkter jeg har brugt på den pågældende dag, et What ’s on my face indlæg om du vil.
Det første indlæg høre sammen med et makeup look, jeg har lavet for nogen tid siden, du kan finde det her. Dette er enlig de produkter jeg bruger mest, lige for tiden, det eneste der bliver udskiftet er mine øjn skygger, alt efter hvordan jeg har lyst til at se ud den dag.

Translation// This is a new type of blog post, that I might do from time to time, so I hope you like it. Its a post about the products I've used on my face that day, a what’s on my face post if you like.
The first post, is kind of connecter to a makeup look, I posted some days ago, you can find it here. This is the products I use most of the time, the only thing that I switch out, is my eye shadows, depending on how I want to look that day.


1 kommentar:

  1. Lige nu har jeg gang i en giveaway på min blog, hvor du kan vinde et cover til hvilken som helst smartphone, som du selv designer. Måske vil du være med? Det foregår lige her: http://mariejosiasen.blogspot.dk/2014/04/giveaway-poc-cover.html

    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...