19. april 2014

Spring makeup look





Har et makeup look til jer i dag, som jeg syntes er fin her til foråret og påsken. Jeg har valg en lys lyserød og en kraftig orange, da jeg syntes at det er passende farver her til foråret og påsken. Jeg syntes også at de to farver er gode sammen, så det er bestemt ikke sidste gang jeg vil bruge disse farver sammen. Jeg har ikke farvet mine øjenbryn op, da jeg ikke syntes at det er nødvendigt at gør det altid. På læberne har jeg valt en coral rød, som ikke tager for meget fokus fra øjnene.


Translation// I have a makeup look for you today, a look I think is perfect for this spring and for Easter. I have chosen a light pink and a strong orange color, for the eyes. I think that it is appropriate colors this spring and for Easter. Also the two colors are really pretty together, it's definitely not the last time I will use these colors together. I have not filled in my eyebrows; I do not always think, it’s necessary to do. On the lips I have a coral red, which complement the eyes, without taking focus away from the eyes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...