30. april 2014

April Favorites






Denne månede har jeg ikke så mange favoritter, og jeg har vist et par af dem på bloggen før. Rimmel match perfection foundation og concealer er uden tvivl mine favoritter, og det har det været lige siden jeg fandt dem. Det samme gælder for øjenskyggen. I denne månede er det dog især, den midterste farve, der er en favorit, jeg har brugt den en hel del. Der er ikke så meget at sige om de sidste to favoritter, parfumen dufter rigtig dejlig, og får altid komplimenter når jeg har den på. Cremen er ikke noget særligt, men den gør det den skal, nemlig at give fugt. Og så dufter den godt.


Translation// This month, I don’t have that many favorites, and I've shown a few of them on the blog before. The Rimmel match perfection foundation and concealer is without a doubt my favorites, and have been since I found them. The same goes for eye shadow, but this month it’s the middle color that’s my favorite. There is not much to say about the last two favorites, the perfume smells really nice, and I always get a lot of compliments when I'm wearing it. The cream is nothing special, but it’s moisturizing, and it smells good.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...