27. april 2014

Nelly Haul




Udsalget er startet på nelly.com igen, så her i april har jeg bestilt et par ting. Og jeg er super tilfreds med mine køb. Jeg har længe kigget efter disse støvler længe, og nu var de sat en del ned, så jeg slog til, og de er super fede, de er desværre allerede pakket ned, da jeg skal til at flytte. Så jeg må vendte lidt med at bruge dem, men jeg glæder mig så meget at få dem på. Jeg er vild med brandet sally&circle, og det er også her både kjolen og toppen er fra.


Translation// The sale started on nelly.com again, so here in April I ordered a few things from there. And I'm super happy with the stuff. I have been loving these boots for a while, and now when they were on sale, I just had to buy them, and they are super cool. They're already packed, because I’m moving soon. But I’m looking forward to wear them. I love the brand sally&circle, and both the dress and the top is from there, and i love it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...