10. april 2014

Home Decor: The Office



Det er efterhånden længe siden jeg har blogget, men lige for tiden kommer der bare ting i vejen hele tiden, jeg har så mange ting jeg skal se til. Jeg er ved at finde en ny lejlighed, i min hjem by, glæder mig så meget til at komme hjem, og bo i samme by som min familie og mine venner. Så i dag får i lidt bolig inspiration, mere præcis lidt inspiration til kontoret.


Translation// It's been awhile since I have blogged, but right now there is just so many things, I have to do. I'm looking for a new apartment in my home town. I am so excited to move back home, and to live in the same city as my family and my friends. So today, you guys get a little home decor inspiration, more precisely some inspiration for the office.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...