23. april 2014

White Inspiration




Her er lige lidt mere bolig inspiration til jer, jeg elsker bolig inspiration, og pintrest er et af de steder jeg smutter hen, når jeg skal have lidt inspiration, lige meget hvilket emne det er.

Hvis i ikke ved det allerede, så kan i måske gætte det efter at have set disse billeder. Jeg er vild med hvid, når det komme til bolig indretning, jeg syntes bare at det giver et frisk og rent look. Og nu hvor jeg skal flytte til noget der er, en del mindre ind det jeg bor i på nuværende tidspunkt, er den hvid farve endnu mere vigtig.

Translation// Here is a bit more home decor inspiration for you, I love home decor, and pinterest is one of the places I go to, when I need a little inspiration, no matter what subject it is.


If you do not know it already, maybe you can guess it, after seeing these pictures. I love white, when it comes to home decor; I just think that it gives a fresh and clean look. And now that I have to move to something that is somewhat smaller, then what I live in right now, the white color is even more important to me.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...