1. juli 2014

Sport Wishes



1 // 2 // 3 // 4 // 5
6 // 7 // 8 // 9 // 10

Jeg var lidt i tvivl om hvad månedens første indlæg skulle være, men efter som jeg skal til Thai bo i dag, tænkte jeg at jeg ville dele mine nuværende trænings tøj/accessories ønsker med jer. Jeg har en del ønsker lige for tiden, da jeg er begyndt at træne meget på det sidste mangler jeg en del træningstøj, men ud over det jeg enlig her brug for, er der også et par ting jeg bare gerne ville have, for at have dem. Så som skoene og bokse handskerne.

Translation// I was a little unsure about what this month's first blog post should be, but I'm going to my Thai bo class today,  so I thought I would share my current fitness clothing / accessories wishes with you. I have a lot of wishes at the moment because; lately I started to work out a lot, so I need some more work out outfits. There are also a few things I just would like to have, just to have them, like the shoes and the boxing gloves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...