29. september 2015

Blogger Of The Month : Erika Bowes




Denne måneds favorit blogger er Erika Bowes, som blogger på erikabowes.blogspot.co.uk. hun er mode blogger og har en fed minimalistisk stil, jeg er vild med hendes looks selvom de er så langt fra min egen stil. Hun har desuden det lækreste hår jeg længe har set, og er faktisk en lille smugle misundelig på det hår. Jeg syntes at hendes stil er inspirerende, selvom den som sagt, er lang fra min, men finder nu ofte ting jeg gerne vil eje når jeg har læst hendes indlæg.

Så er du vild med minimalistiske, skandinaviske moderigtige looks så skal du helt sikker tjekke hendes blog ud.

Translation// Blogger of the month is Erika Bowes, her blog is called erikabowes.blogspot.co.uk. She is a fashion blogger and has a cool minimalistic style. I love her looks, despite it being far from my own style. She also has the coolest hair I've ever seen; I’m actually a bit envious of that hair. I think that her style is inspiring; I often find clothes I would like to own, after reading her posts.


So if you love a great minimalistic Scandinavian fashionable look, you should definitely check out her blog.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...