21. september 2015

Makeup Monday : Fall Look






Dette er mit Go To efterårs makeup look, jeg er vild med de mørke røde farver, det er ikke noget nyt. Men i dette look, er jeg gået efter en lidt mørkere rød, nemlig en eyeshadow stik fra Kiko, og jeg er vild med den, den er super let at bruge. Der ud over bruger jeg min nye favorit læbestift, nemlig min Matte læbestift fra Mac i Velvet Teddy.

Translation// This is my Go To autumn makeup look, I love the dark red colors, it's nothing new. But in this look, I have gone for a slightly darker red, it's an eyeshadow stick from Kiko and I love it, it's super easy to use. I also use my new favorite lipstick; it’s a Matte lipstick from Mac in Velvet Teddy.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...