3. september 2015

Current Fashion inspiration






Som i måske kan se har bloggen fået nyt navn, det er noget jeg længe har tænkt over, så nu skulle det være.

Men i dag ville jeg lige dele nogle af de billeder, der har inspireret mig på det sidste, når det kommer til stil. Jeg er vild med mange forskellige ting lige for tiden, og syntes selv at jeg er ved at finde min egen stil, og derfor har jeg også søgt en del efter inspiration på nettet, og især pintrest er et af mine favorit steder, at lede efter ny inspiration.

Translation// As you guys might be able to see the blog got a new name, it’s something I have wanted to change for a long time now.

But today I wanted to share some of the pictures that have inspired me lately, when it comes to style. I’m in love with many different things at the moment, and I'm slowly finding my own style, and therefore I have been looking for more inspiration online, and especially pinterest is one of my favorite places to look for new inspiration.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...