8. september 2015

Home Decor Inspiration






Dette hjem er uden tvivl et af de hjem der inspirere mig mest, jeg er vild med indretningen. Og jeg arbejder lidt på at få mit hjem i den retning, og især spisebordet vil jeg gerne have. Jeg tror at det kan lade sig gøre, når jeg engang finder et sted hvor man kan få messingplader i store størrelser.

Ved i hvor man kan købe det?

Translation// This home is without a doubt one of the homes that inspire me the most, I love the decor. And I would love to have a home like it; especially the dining room table is absolutely amazing. I need to find a place where you can get a big brass plate, and then a can change my current table, to look exactly like this.

Do you guys know where I can buy one?





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...