14. september 2015

Makeup Monday : New In






Her i weekenden købte jeg et par nye skønhedsprodukter, det er første gang jeg prøver Sally Hansen neglelak, og syntes enlig at den var dyr i forhold til at jeg ikke elsker neglelak. Men jeg har skiftet mening efter at have prøvet denne lak, farven er fantastisk, og da jeg så den på nettet i sidste uge viste jeg at jeg bare måtte eje den, og jeg elsker den. Er sikker på at jeg vil bruge den resten af året. Øjenskyggerne har jeg også gerne ville have finger i siden jeg så dem et eller andet sted, jeg har ikke prøvet dem i nu, men i skal nok høre om dem når jeg har. Makeup børsten, er en mindre udgave af min favorit børste fra real Techniques, og den er lide så god som de andre børster fra mærket.

Translation// This weekend I bought a couple of new beauty products, this is the first time I have tried Sally Hansen nail polish, and it’s a be expensive. But the color is amazing, and when I saw it on the Web last week, I just new, that I had to have it, and I love it. I’m sure I’m going to wear it the rest of the year. I also wanted the eye shadows, since I saw them somewhere, I haven't tried them yet, but you guys will hear about it when I have. The makeup brush is a smaller version, of my favorite brush from real Techniques, and it’s just as good as the other brushes from them.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...