18. september 2015

Fashion friday : Suede Love






Min seneste besættelse er ruskinds jakker, og det hjælper ikke at jeg har været syg de sidste to dage, hvilket betyder at jeg har haft tid til at finde en masse jakker jeg gerne ville eje. Jeg har fundet min top 6, og der er både sorte jakker, men også nogle der er lidt mere spraglet.


Translation// My latest obsession is suede jackets, and it doesn't help that I've been sick the last two days, which means that I have had time to find a lot of jackets I want to own. I have found my top six, and there are both black jackets, but also some that are a bit more colorful.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...