28. september 2015

Makeup Monday : Nails





Min nye favorit neglelak. Normalt er jeg ikke mega meget til neglelak, men denne her har omvendt mig, jeg er vild med den, og ikke kun farven på den. Børsten er rigtig god og det samme holdbarheden. Jeg se en You Tuber have denne lak på, og efterfølgende måtte jeg bare købe den, selvom at jeg syntes at det er en dyr neglelak i forhold til at jeg ikke særlig tit bruger det. Men jeg har faktisk haft den her på siden jeg købte den, så det var alligevel en god investering for mig.


Translation// My new favorite nail polish. Normally I'm not much of a nail polish fan, but this one has changed that. I love it, and not just the color of it. The brush is really good and it last pretty good. I watch a You Tuber, wear it, and after that, I just had to buy it. It’s a bit expensive for a nail polish, for me anyway, because I really don't wear nail polish, but I have been wearing this one, since I bought it, so it’s a good investment for me, I guess. 





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...