1. maj 2014

Real vs. Steal






Det er tid til en ny real vs. steal her på bloggen. Og denne gang er det et par af Jeffrey Campbells, jeg har fundet et billigere alternativ til. Og de er så ens, det er vanvittigt. Jeg elsker virkelig disse hæle, både Jeffrey Campbells og efterligningen fra missguided. Jeg elsker dem så meget, at jeg har bestilte et par, fra missguided hjemmeside. Man kan få Jeffrey Campbell hælene i både sort og hvid, jeg kunne ikke finde et link til de hvide til jer, men du kan finde de sorte her, og du kan finde dem fra missguided her.


Translation// It’s time for another real vs. steal. And this time it's a pair of Jeffrey Campbell’s; I have found a dupe for. And they look so much alike, it’s crazy. I really love these heels, both the Jeffrey Campbell’s and the dupes from missguided. I love them so much that I ordered a pair, from the missguided website. The Jeffrey Campbell are available in both black and white, I could not find a link for the white ones for you, but you can find the black ones here, and you can find the missguided dupes here.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...