20. maj 2014

A Nude Lip




Jeg har været væk fra blogget et par dage, jeg har at nyde min weekend og det dejlige vejr. Men jeg ville lige vise jer denne læbestift, jeg er vild med farven, men jeg har nu alligevel lidt blandede meninger omkring den. For det ser ud som om man har utrolig tørre læber hver gang man har den på, hvilket bare ikke er så pænt. Men jeg håber at jeg kan få den til at fungere, for jer er som sagt vild med farven på den.


Translation// I've been away from the blog a few days; I have enjoyed my weekend and the lovely weather. I wanted to show you this lipstick, I love the color, but I have mixed opinions about it. It looks like you have incredibly dry lips, when you wear it, which just doesn’t look good. But I hope that I can get it to work, because I love the color of it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...