24. maj 2014

Gosh Forever Eye Shadow






Jeg har købt denne Gosh Forever eye shadow, for noget tid siden, fordi at jeg syntes at farven var helt fantastisk. Farven hedder, 06 Plum. Den har en virkelig fin intens farve. Der er flere farver, og jeg overvejer bestemt flere af dem. Det eneste lille minus der er, er at den i løbet af dagen lidt ligger sig i folderne på øjn låget. Men det er dog svært at undgå med en cremet øjenskygge. Den er nem at blende ud, og man kan gøre farven mørkere ved at, lægge flere lag på, uden problemer.

Det kan være at man kan undgå at øjenskyggen flytter sig, hvis man har en go primer, eller andet under, det har jeg dog ikke prøvet i nu, men i må endelig sige til hvis i ønsker en opdatering, og et blogindlæg omkring mine prøvelser, med denne øjenskygge.


Translation// I bought this Gosh Forever eye shadow, some time ago, because I thought the color was absolutely fantastic. The color is called, 06 Plum. It has a really nice intense color. There are a more colors, and I might buy more of them. The only downside is that during the day, it will, crease a little, on the eyelid. But it is hard to avoid with a creamy eye shadow. It is easy to blend out, and you can easily make the color darker, by putting more layers on without problems.

You might be able to avoid the eye shadow creasing, if you have a good primer, I haven’t tried it yet, but you guys just have to let me know, if you want a update, and a new blog post on this eye shadow.

1 kommentar:

  1. Jeg har ELFs primer til under øjenskygger, den er super god:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...