3. maj 2014

Home Decor Wish List





I dag står dagen på flytning, jeg flytter nemlig tilbage til min hjem by. Jeg glæder mig helt vild meget, ville dog ønske at grunden til jeg skulle flytte var lidt anderledes, ind den nu engang er. Men nok om det, jer er super glad for min nye lejlighed, og jeg har allerede et par ønsker til min nye bolig. Jeg har fundet alle tingene på luxoliving.dk, som uden tvivl er min ynglings butik, og faktisk nok også det eneste jeg komme til at savne ved Herning. Men så er det jo heldigt, at de har denne hjemme side. Det hele er lyse og lette ting, da jeg føler at det er det jeg mangler mest til min nye lejlighed.


Translation// Today is moving day, I moving back to my home town. I’m so excited, I just wish the reason I had to move, was a little different. But enough about that, I'm super happy with my new apartment, and I already have a few wishes for my new home. All of the wishes are from luxoliving.dk. Luxoliving is without a doubt my favorite store, and it’s probably the only thing, I’m going to really miss, when I leave Herning. But luckily for me, they have this website. Everything is bright and light, because that is what I need for my new apartment.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...