21. maj 2014

All White Look




Jeg har sagt det et par gange her på bloggen, og jeg siger det igen. Jeg er vild med hvid, og her til sommer vil jeg bestemt gå i en masse hvidt. Et helt hvidt look, er super fint her til sommer. Og tror bestemt at det er noget jeg skal til at prøve af, efter som jeg efterhånden har en del hvide ting i min garderobe. Jeg ville parre disse to ting sammen, begge dele er fra missguided.


Translation// I've said it a few times here on the blog, and I will say it again. I love white, and this summer I will certainly try out an all-white look. I love white for summer, and I have a few white things in my wardrobe by now, for an all-white look I would pair these two things together, both are from missguided.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...