26. maj 2014

Brand Focus: Rimmel






Rimmel er et af de makeup mærker der lidt er sneget sig ind i min samling, uden jeg har lagt mærke til det. Jeg er faktisk mere ind tilfreds med alle de Rimmel produkter, jeg har købt. Og faktisk er alle disse ting jeg viser jer i dag, lige blevet købt, da der var tilbud på asos. Det eneste der er nyt for mig er blush’en, ellers har jeg brugt de andre ting i længere tid. Jeg vil uden tvivl anbefale jer Rimmel, og især disse 4 produkter, som jeg er utrolig glade for. Rimmel er også et af de mærker der er prissat så alle kan være med, men det betyder ikke at kvaliteten ikke er i top. Så hvis du ikke har prøvet Rimmel før, så er det bare med at komme i gang.

Jeg har så længe jeg kan huske brugt Rimmel Extra Super Lash mascaraen, det er ikke fordi at den gør noget vildt fantastisk, men den virker til min små øjenvipper, og den klumper ikke, hvilket er det vigtigste for mig.
Jeg har først i år fundet og prøvet Rimmels Match Perfection, og den er virkelig go jeg har også lavet et indlæg om den, du kan læse det her, hvis du gerne vil vide mere om den. 
Wake me up concealeren er også et produkt som jeg har brugt i noget tid, og det er et produkt der et virkelig let at arbejde med, og som er rart at have på.
Blush’en har en rigtig fin farve, og så er den nem at blende ud, og giver et frisk og blødt look.

Translation// Rimmel is one of the makeup brands, that kind of have sneaked its way into my collection. I'm actually more than happy with all of the Rimmel products I have bought. The only thing that's new to me is the blush; otherwise I have used the other stuff for a long time. I will certainly recommend Rimmel to you guys, and especially these four products that I'm incredibly happy with. Rimmel is also one of the brands that are reasonable priced, but that doesn’t mean that the quality isn’t top notch. So if you haven’t tried Rimmel yet, just give it a go.


I have as long as I can remember, used the Rimmel Extra Super Lash mascara, it's not because it does something wildly amazing, but it works for my small eyelashes, and it does not clump, which is the most important thing for me. 
This year I have found the Rimmel Match Perfection, and I made a blog post about it, you can read it here, if you would like to know more about it. 
The wake me up concealer is also a product that I have used for some time, and it’s a product that a really easy to work with and are comfortable to wear. 
The blush has a really nice color, and it’s easy to blend out, and gives a fresh and soft look.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...