4. maj 2014

Arm Candy






I dag er det dag 2, i min flytning, jer er stadig super glad for min nye lejlighed, og det hjælper virkelig at tingene er ved at blive sat på plads, hængt op og pakket ud.

Jeg er på det sidste blevet virkelig vild med, arm candy, Jeg drømmer om en masse lækre smykker, jeg kan rende rund med om mine håndled, ikke at det ville være mega praktisk lige i dag, men syntes bare at det ser super lækkert ud.

Translation// Today is day 2 of my move, I'm still super happy with my new apartment, and it really helps that things are being unpacked, and put back together.

Recently I’ve loved arm candy, and I dream of a lot of amazing jewelry that I can stack on my wrist, not that it would be that practical right now but I just think that it looks super gorgeous.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...