25. maj 2014

Favorites: Jewelry







Jeg ville gerne dele mine favorit smykker med jer, mine favoritter er stort set de eneste jeg går med til hverdag, det er sjældent at jeg har andet på. Og det er endda ikke altid at jeg har dem alle sammen på. Det eneste jeg har på hver dag er mit ur og mit lille skull armbånd.  Her om sommeren er jeg ikke særlig god til at have smykker på, jeg har næsten aldrig ringe på om sommeren, men hvis jeg har, så er det dem jeg viser jer her, især de sorte bliver brugt meget.
Jeg er så småt ved at vende mig tal at have mit nye Tokyo Jane armbånd på, så nu er jeg oppe på tre ting jeg har på hver dag, hvilket er lidt vildt for mig. Som i kan se er mine smykker holdt i guld og sort, da det passer til alt mit tøj, og så passer alle mine smykker også sammen. Jeg har dog ikke noget problem med at blande metaller, selvom om mange ikke syntes at man skal, men det gør mig ikke noget både at have guld og sølv på samtidig. Faktisk er mine øreringe for det meget sølv.

Translation// I would like to share my favorite jewelry with you, my favorites are pretty much the only ones, I wear on a ordinary day, it's rare that I have other things on. And I don’t always wear much jewelry. The only thing I have on every day, is my watch and my little skull bracelet. In the summer time, I'm not very good at wearing jewelry, I almost never wear rings in the summer, but if I do, it's these ones I'm showing you here, especially the black, I use a lot.
I am beginning to get use to  my new Tokyo Jane bracelet,  so I'm almost up to three things, I have on every day, which is kind of strange for me. As you can see, my jewelry is gold and black, because I can wear it with everything. I have no problem with mixing metals; I do wear both gold and silver together, at the same time. In fact, my earrings are mostly silver.

                                                                                                                                         

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...