8. maj 2014

Another day...


Jeg ved ikke om mig og Lille Alvin, går for meget op af hinanden, men det er som om vi har den samme energi, eller mangel på energi i dag. Jeg mangler ikke meget i den nye lejlighed, hvilket er virkelig dejligt, men det har godt nok også krævet meget arbejde. Så jeg er så træt, jeg er hel flad i dag. Jeg trænger til bare at ligge og se film, eller youtube hele dagen.


Translation// I do not know, if Little Alvin and me, are hanging around each other too much, but it's as if we have the same energy, or lack of energy today. I'm almost done with decorating the new apartment, which is really nice, but it has required a lot of work. So I'm so tired today. I want to lie down and watch movies or YouTube all day.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...