15. maj 2014

Recommendation: Rimmel Foundation



I dag har jeg en anbefaling til jer, det er et produkt, jeg er blevet virkelig glad for, og som bare fungere for mig. Jeg har utrolig svært ved at finde en foundation som fungere for mig. Jeg her meget lys hud, og enten er den for mørke i farven, ellers er de for røde i tonen, hvilket bare ikke ser så godt ud. For det andet kan jeg ikke lide, hvis det ser ud som man har for meget produkt på. Denne foundation giver mig det ønskede resultat, den har en mellem dækkeevne, den holder forholdsvis længe, og så er den utrolig let at påføre.


Translation// Today I have a recommendation for you, it's a product I have been loving lately, and it just work for me. I have a really hard time, finding a foundation which work for me. I have very fair skin, and it’s either too dark or too red in the tone, which just doesn’t look good. Secondly, I don’t like, if it looks like you have too much product on. This foundation gives me the result I want, its medium coverage, it last relatively long, and it is incredibly easy to apply.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...