9. oktober 2014

Fashion Thursday : New Winter Jacket





Jeg har købt en vinter jakke, og så en praktisk en, hvilket jeg normalt ikke gør. De andre jeg har, er selvfølgelig varme, men det er altså ikke de mest praktiske jakker, jeg har købt førhen. Så denne gang bestemte jeg mig før at være fornuftig, og købe en jakke som er lang og som har hætte, hvilket er lækkert at have når man skal cykle. Og efter som jeg kun ejer en cykel, så er det ret vigtigt at jeg kan holde varmen her til vinter. Jeg syntes at jakken er rigtig fin, jeg har ledt længe efter en jakke som denne med sort pels på hætten, hvilket bestemt ikke har været nemt at finde. Men nu har jeg en, og glæder mig til at cykle i den her til vinter.


Translation// I bought a winter jacket, and it’s a practical one, which I usually don’t buy. The other once I have, are not the most practical jackets, I Keep warm, but they are not practical. So this time I decided to be sensible and buy a jacket that is long and has a hood, which is nice to have when you have to cycle everywhere. I only own a bike, so it is quite important that I can keep warm this winter. I think that this jacket is really nice; I've been looking for a jacket like this, with black fur on the hood, which has been very difficult to find. But now I have one, and I'm looking forward to wearing it this winter, when I’m on my bike.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...