7. oktober 2014

Fitness & Weight Loss





Dagens indlæg er en lille smule anderledes end dem jeg plejer at have på bloggen, det handler nemlig lidt om Fitness og vægttab. Jeg har i snart 5 måneder trænet en del, for at komme i bedre form og for at blive sundere. Og en anden fordel ved at træne meget, er at jeg har tabt mig en del både i kilo og i centimeter. Jeg er først lige begyndt at bruge protein pulver, så jeg kan ikke sige om det gør den helt store forskel. Jeg bruger det for at mine muskler skal komme sig hurtigere efter træning, men om de gør det, er svært at sige. Jeg ved faktisk ikke om protein pulveret gør helt vildt meget for mig, ud over at hjælpe musklerne efter træning.

Det er meget forskelligt hvor meget jeg træner om ugen, det afhænger af, hvor meget jeg har lyst til at træne, så nogle uger er det kun en gang og nogle uger er det 4 eller 5 gange. Alt min træning forgår faktisk på hold, da jeg ved at jeg får arbejdet hele kroppen igennem. Og det hold jeg holder mest af, er Body Fit, og er gerne af sted ca. 3 gange om ugen til Body Fit. Nogle gange mere nogle gange mindre. Jeg gør det fordi jeg rigtig godt kan lide det, og jeg bliver i rigtig godt humør af det.

I de snart 5 måneder jeg har været i gang har jeg tabt 84,5 cm og 12,2 Kg, så det er virkelig fedt at se at træningen gør mere for mig ind bare at gøre mig i godt humør. Jeg ved ikke om jeg skal lave flere af denne type indlæg? Så hvis i gerne vil læse flere af denne type indlæg må i endelig sige til.

Translation// Today's post is a little bit different than the ones you guys are use too, it's about fitness and weight loss. I have for almost five months been working out, to get in better shape and to be healthier. And another advantage of the training is that I've lost quite a bit of kilograms and centimeters. I just started using protein powder, so I can’t say if it makes much of a difference. I use it for my muscles, so that they recover faster after my workouts, it's hard to say if it actually make that much of a difference, I have no idea.

Sometimes I exercise once a week, sometimes 4 or 5 times, it depends on how much I feel like it. All my training is in fitness classes, because I know, that I get a full body work out that way. The class I love the most is a Body Fit class, and I like to go around 3 times a week. Sometimes more, sometimes less. I do it because I really like it and because it makes me happy.


In the almost five months, I have been working out, I have lost 84.5 cm and 12.2 kg, so it's really cool to see that the training does more for me, than just making me happier. I don't know if I should do more posts like this? So if you would like to read more about fitness and weight loss let me know.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...