4. oktober 2014

OOTD : All Black






Sidste weekend var jeg nede i vores sommerhus med min familie, for at fejre min mors fødselsdag. Og jeg fik min søster til at tage disse billeder. Jeg er næsten i sort fra top til tå, men også kun næsten, jeg har nemlig mine favorit støvler på. Som jeg viste jer i mine septemberfavoritter, Jakken er jeg super glad for, og den var faktisk også en del af mine september favoritter. Kjolen er faktisk slet ikke en kjole, men en herre T-shirt, men den er lang nok til at bruge som kjole, og så er den lidt tykkere ind andre bomulds kjoler jeg har, så den er perfekt til det blæsende vejr ved havet.


Translation// Last weekend, my family and I, was celebrating my mother's birthday, in our summer house. And I got my sister to take these photos. I am almost in black from head to toe, but only almost, because I have my favorite boots on. As I showed you guys in my September favorites. I really like this jacket, it was actually also a part of my September favorites as well. The dress is actually not a dress, but a men's t-shirt, but it’s long enough, to use it as a dress, and it’s slightly thicker than other cotton dresses I have, so it’s perfect for the windy weather at the sea.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...