19. oktober 2014

The Boots : Two Of The Same




De bedste efterårs/vinter støvler jeg længe har haft. Disse støvler er så dejlige at have på, de er varme og bløde. Derfor har jeg også købt dem i to farver, og jeg er vilde med dem, og ved at jeg vil få dem brugt rigtig meget her i efteråret og vinteren. De er fra Nelly.com, og kan fås i 3 farver, men nøjes med de to farver jeg har.


Translation// The best fall/winter boots I have had in a long time. These boots are so comfortable to wear, they are warm and soft. So I bought them in two colors, and I love them, and I just know that I will get a lot of use out of them this fall and winter. They are from Nelly.com, and are available in three colors, but I’m going to stick with the two colors I got.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...