10. oktober 2014

Follow Me Friday






Sidste fredag var fyldt med en masse lækker mad, lækker morgenmad, som blev lavet så opskriften kunne komme op på bloggen, du kan finde opskriften her. Lækker frokost, en af mine favoritter lige for tiden, en avokado, feta og kylling sandwich. Jeg var meget fornuftig og brugte meget af dagen på at rydde ud i mine neglelakker, og i mit tøj, så det hele så pænt og overskueligt ud igen. Jeg trænede selvfølgelig som jeg altid gør om fredagen. Jeg spiste go aftensmad og så gode film om aftenen med en ven. En dejlig og produktiv fredag.

Translation// Last Friday was filled with a lot of delicious food, delicious breakfast, which was made so that the recipe could be posted on the blog, you can find the recipe here. A delicious lunch, one of my favorites at the moment. An avocado, feta cheese and chicken sandwich. I was very productive and spent the day clearing out my nail polishes, and my clothes, so that it all looks neat again. I worked out, of course, I always do on Fridays. I ate dinner and watched movies with a friend. A nice and productive Friday.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...