18. oktober 2014

New In : MAC Cosmetics






Jeg ville gerne lige vise jer de to produkter jeg købte i MAC igen, da det er to af de produkter jeg bruger mest når det kommer til MAC produkter. Jeg bruger Studio Finish Concealeren under øjnene, og det er enlig det eneste sted jeg bruger den, jeg bruger den med den røde undertone for at det dække/neutralisere de mørke toner jeg har under øjnene. Hvis jeg skulle have brugt den, andre steder i ansigtet til f.eks. at dække ar eller lignende ville jeg skulle have haft den med den gule undertone. Men til det bruger jeg en anden, men denne er super god til at bruge under øjnene. Øjenskyggen er deres Eye Shadow i Star Violet, og har nærmest brugt den hver dag siden jeg købte den, er vild med farven, og den er virkelig god til mine grønne øjne. Generelt syntes jeg at deres øjenskygger er utrolig lette at arbejde med.  

Translation// I just wanted to share the two products I bought in MAC with you guys again; they are my two favorite products from MAC. I use the Studio Finish Concealer under my eyes, and it’s the only place I use it; I use the one with the red undertone, to cover/neutralize the darkness I have under my eyes. If I were to use it on my face, like to cover spots or scars, I would have to use the one with the yellow undertone. But I use a different one for that. The Eye shadow is in Star Violet, and I have almost used it every day since I bought it, I love the color, and it makes my eyes look amazing, because this color is great for green eyes. Overall, I think that their eye shadows are incredibly easy to work with.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...