1. oktober 2014

L'oreal Color Riche




I dag vil jeg gerne dele denne øjenskygge med jer, jeg har lige købt den og er vild med farven på den, og tror helt sikkert at den vil blive brugt en hel del. Jeg er vild med øjenskygger i rødlige farver og også lidt hen i de blomme farvede toner, da jeg har grønne øjne får det virkelig mine øjne til at fremstå mere grønne. Jeg har ikke så meget makeup fra L’Oréal, så derfor ville jeg gerne prøve lidt flere ting fra dem. Og denne Color Riche øjenskygge fangede mit øje, mest pga. farven, og så er der lidt glimmer i den, hvilket jeg ikke er rigtig har noget af. Jeg vil gerne lave et makeup look til jer, på et tidspunkt så i forhåbentlig bedre kan se farven, for den er lidt svær at se på billeder pga. lyset.


Translation// Today I wanted to share this eye shadow with you guys, I just bought it and I love the color of it. And I will definitely get a lot of use out of it. I love eye shadows in red colors and also a little bit of the plum-colored tones. I have green eyes, and these tones really bring the green more out. I don’t have that much makeup from L'Oreal, so I'd like to try a few more things from them. And this Color Riche eyeshadow caught my eye, mostly because of the color, there is a little bit of glitter in it, which I do not really have any other shadows that have. I want to create a makeup look for you guys, and hopefully you will be able to see the color a bit better, it’s a little difficult to see in the photo, due to the images light.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________

INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...