8. oktober 2014

Wanted Wednesday



Black // 1 Jacket // 2 Boots // 3 Shirt // 4 Boots // 5 Skirt // 6 Jeans // 7 Top // 8 Jacket

Denne onsdags ønskeseddel er alt alt for lang, men jeg ønsker mig bare så mange ting. Jeg elsker efterår, hvilket jeg vist har fortalt jer et par gange. Og der er ikke noget bedre ind at shoppe i efteråret, der kommer altid så mange lækre ting, og dette efterår er jeg virkelig vild med rød og sort, så derfor har jeg hold mine ønsker inde for disse to farver i dag.


Translation// This Wednesday's wish list is way too long, but I have too many wishes. I love fall, I've told you guys that a few times. And there is nothing better than to shop in the fall, there is always so many amazing things coming out, and this fall I really love red and black, so I have kept my wishes, in these two colors today.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...