13. oktober 2014

Make Up Monday : Haul







Har en halv stor makeup haul til jer i dag, og det virker måske lidt overdrevet, men efter som at der var tilbud på både den Rimmel Wake Me Up Concealer og den Rimmel Lasting Finish Nude Foundation jeg bruger valgte jeg at købe to af hver. De var nemlig sat ned til ca. halv pris. Så nu har jeg et par liggende her hjemme til når dem jeg bruger lige nu løber tør. Der ud over købte jeg en Rimmel Extra Wow Lash Mascara, igen er det en som jeg bruger til daglig, og den var også sat ned til ca. halv pris. Da jeg var i Aarhus var jeg et smut i H&M hvor jeg købte en ny Eyebrow Fix, den anden er nemlig næsten tom. Jeg har brugt den her i mange år, og den fungere super fint for mig. Til slut var jeg et smut i MAC hvor jeg skulle købe en Studio Finish Concealer, den er nemlig også ved at være tømt. Også så jeg denne helt vild flotte Eye Shadow i Star violet og blev nød til at købe den, og den har en virkelig flot farve. Er så glad for mine køb, så selvom der er lidt voldsomt at have ekstra produkter til at ligge her hjemme, så er det nu rart at få dem købt når de er på udsalg.


Translation// Have kind of a big makeup haul for you guys today, and it may seem a bit excessive, but since the Rimmel Wake Me Up Concealer and the Rimmel Lasting Finish Nude Foundation I use were on sale, I decided to buy two of each. So now I have a few here at home, for when the once I use right now are running out. I bought the Rimmel Extra Wow Lash Mascara, it’s the one I use daily, and it was also on sale. When I was in Aarhus, I was in H&M, and I bought a new Eyebrow Fix, the one I have is almost empty. I have used this one for many years, and it just work for me. I also went to the MAC store where I had to buy a Studio Finish Concealer, and I saw the Eye Shadow in Star violet, and I just had to buy it, it’s such a beautiful color. I’m so happy with my purchase, so even though is a lot of makeup, it’s nice to buy them when they are on sale.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...