31. oktober 2014

October Favorites









Har ikke mange favoritter i denne måned, men der er alligevel et par stykker, såsom mine Monki Shorts, som jeg har brugt en hel del den sidste måned. Jeg har også brugt denne hue en hel del, tror også at jeg har købt den på Asos. Denne Asos halskæde er også en favorit, den er bare simpel og fin og derfor har jeg fået en del brug ud af den. Bogen er fyldt med billeder og illustrationer af dødningehoveder, og den har et maget passende navn, nemlig The Book Of Skulls. Min hjemme lavede øjenskygge palet, har fire af mine favorit øjenskygger, og især de to nederste fra MAC er blevet brugt en del i denne månede, det er MAC Eye Shadow i Star Violet og Cranberry. Der ud over har jeg brugt denne øjenskygge fra LÓreal en hel den, den er i farven 301 Escape In Bordeaux. Derud over er min MAC Studio Finish Concealeren uden tvivl en favorit.

Translation// Don’t have many favorites this month, but there are a few, such as my Monki Shorts, which I have worn a lot this past month. I have also used this beanie a lot; I think I bought it on Asos. This Asos necklace is also a favorite, it's just so simple and therefore, I have used it a lot. The Book of Skulls is filled with photos and illustrations of skulls, I just love it. My eye shadow palette has four of my favorite eye shadows, and especially the bottom two from MAC, are a part of this month’s favorites, it’s the Mac Eye Shadow in Star Violet and Cranberry. I have also been using this eyeshadow from L'Oreal a lot; it’s in color 301 Escape in Bordeaux. My MAC Studio Finish concealer is undoubtedly a favorite as well.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...