25. november 2014

Blogger Of The Month : Vivianna Does Makeup




Denne måneds blogger of the month er Vivianna DoesMakeup, jeg er vild med hendes blog, hun blogger primær om makeup. Og hun har nogle helt fantastiske billeder, anmeldelser og makeup looks på bloggen.

Hun viser hvordan man opnår et makeup look, i hendes YouTube videoer, som selvfølgelig også er linket på bloggen. Jeg elsker at se hendes videoer lige så meget som jeg elsker at læse hendes blog, og jeg finder utrolig meget inspiration i hendes makeup looks. Hun er dygtig til de mere naturlig og brugbare ”hverdags” looks, også er hun en flittig bruger af de mere naturlige jordfarver, som klær alle.

Jeg synes at hendes anmeldelser, af de mange forskellige produkter hun prøver er virkelige gode, og hun har da også inspireret en del af de makeup og skønheds produkter jeg har prøvet, for jeg syntes virkelig at hun er troværdig i hendes anmeldelser, hvilket er det vigtigste når man er på udkig efter nye produkter, man gerne vil teste. Vivianna er ikke kun denne måneds blogger, faktisk syntes jeg at hun fortjener prisen som årets beauty blogger.

Jeg syntes at man skal tjekke hendes blog ud hvis man leder efter en troværdig, og ærlig beauty blogger, som har nogle lækre billeder, i dybden beskrivelser. Sammenligninger af produkter, samt billigere alternativer til de mere luksuriøse produkter på markedet. Der er også andre ting på bloggen, så som små glimt af hvordan hendes uger er forløbet, træning og mode ses også på bloggen en gang imellem. Jeg syntes helt sikkert af Vivianna Does Makeup er et besøg hver, så hvis du er lige så vild med makeup og skønhedsprodukter som mig, så tag et smut forbi hendes blog.

Translation// This month's blogger of the month is Vivianna Does Makeup; I love her blog, she primarily blogs about makeup and beauty. And she has some amazing photos, reviews and makeup looks on her blog.

She shows how to achieve a makeup look, in her YouTube videos, which of course is linked on the blog. I love to watch her videos just as much as I love reading her blog, and I find a lot of inspiration in her makeup looks. She is amazing at the more natural and useful "everyday" makeup looks, she is also a frequent user of the more natural earth tones, which suits everyone.

I think that her reviews, of all the different beauty and makeup products she tries are really good, and she has definitely inspired some of the makeup and beauty products I've tried, over the past year. I fine her very trustworthy, when it comes to her reviews, which without a doubt, is the most important thing, in a beauty blogger. Vivianna is not only this month's blogger; actually I think that she deserves the Beauty Blogger of the Year award.

I definitely think that you should check out her blog, if you're looking for a trustworthy and honest beauty blogger, who has some beautiful pictures, in-depth descriptions. Comparisons of makeup products, and cheaper alternatives to the more, high end products, that are on the market. There are also other things on her blog, such as, small glimpse of her week, and what she has been up to. There is a little bit of exercise, training, food and fashion on her blog as well. I think that you should check out Vivianna Does Makeup, her blog is definitely worth a visit, if you are as crazy about makeup and beauty as me.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTERGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...